Items where Subject is "Business and administrative studies > Marketing"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Jump to: B | C | D | F | O
Number of items at this level: 7.

B

Bernardi, Chiara and Boffi, Marta and Snehota, Ivan (2011) The story of Nemerix. IMP Journal, 5 (1). pp. 59-65. ISSN 0809-7259

C

Cavazza, Marianna and De Pietro, Carlo and Rappini, Valeria (2016) Il sistema sanitario e l’assicurazione salute in Italia. In: Cavazza, Marianna and Del Vecchio, Mario and De Pietro, Carlo and Rappini, Valeria, (eds.) L’innovazione nell'assicurazione salute. Egea, Milano, pp. 189-225. ISBN 978-88-238-4528-2

Cavazza, Marianna and Del Vecchio, Mario and De Pietro, Carlo and Rappini, Valeria (2016) L’innovazione nell'assicurazione salute. Egea, Milano. ISBN 978-88-238-4528-2

D

De Pietro, Carlo and Rappini, Valeria (2016) Il sistema sanitario e l’assicurazione salute in Portogallo. In: Cavazza, Marianna and Del Vecchio, Mario and De Pietro, Carlo and Rappini, Valeria, (eds.) L’innovazione nell'assicurazione salute. Egea, Milano, pp. 163-187. ISBN ISBN 978-88-238-4528-2

De Pietro, Carlo and Rappini, Valeria (2016) Il sistema sanitario e l’assicurazione salute in Spagna. In: Cavazza, Marianna and Del Vecchio, Mario and De Pietro, Carlo and Rappini, Valeria, (eds.) L’innovazione nell'assicurazione salute. Egea, Milano, pp. 123-162. ISBN 978-88-238-4528-2

F

Francis, Buttle and Ornati, Michela (2012) Customer Relationship Management. Teorie e Tecnologie. Franco Angeli, Milan. ISBN 9788856834550

O

Ornati, Michela (2011) Oltre il CRM. La customer experience nell'era digitale. Strategie, best practices, scenari del settore moda e lusso. In: Michela, Ornati and Fabio, Bernardini, (eds.) Franco Angeli, Milan. ISBN 9788856838176

This list was generated on Sat Nov 25 10:25:32 2017 CET.